شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا به چه صورت است؟

1) در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید

2) در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری می تواند ظرف ۴۸ ساعت موضوع را از طریق پشتیبانی گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط پخش پشتیبانی، اقدام به تعویض کرده و هزینه ارسال مجدد به عهده فروشگاه سارماشیک خواهد بود.

3) جای پارگی یا زدگی روی محصول، در صورت تایید پشتیبانی قابل تعویض خواهد بود

4) در صورت انصراف خرید پس از واریز مبلغ و تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

طی چه شرایطی کالا به هیچ عنوان تعویض نمی شود؟

در صورت استفاده از کالا و جای لک و رنگ و عطر بدن بر روی کالا،کالای مورد نظر قابل تعویض نبوده و هزینه ارسال کالا نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

مدت زمان رسیدگی به کالاهای تعویضی چه مدت است؟

کالاهای تعویضی پس از دریافت بسته، ظرف ۴۸ ساعت توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت تائید مغایرت توسط کارشناسان،با کالای دیگر تعویض شده و پس از تسویه مابه التفاوت آن ، برای مشتری ارسال خواهد شد.

اجناس برگشتی را چگونه ارسال کنیم؟

برای ارسال ، کالا را مانند اول داخل بسته گذاشته و فیش پستی را به همراه یک برگه که دلیل استرداد روی آن نوشته شده داخل بسته بگذارید.

چگونه با پشتیبانی تماس بگیریم؟

1) طی ساعات کاری 10 الی ۲۰ با شماره تلفن 09981086745 بگیرید.

2) از طریق اینستاگرام یا تلگرام یا بله یا روبیکا به آیدی فروشگاه سارماشیک پیام دهید.